عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 309
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1202
:: باردید دیروز : 565
:: بازدید هفته : 2840
:: بازدید ماه : 2840
:: بازدید سال : 19155
:: بازدید کلی : 115077

RSS

Powered By
loxblog.Com

دینی

پشتیبانی شبکه
پنج شنبه 12 خرداد 1401 ساعت 2:57 | بازدید : 156 | نوشته ‌شده به دست جعفر اسدی | ( نظرات )

پشتیبانی شبکه یکی از الزاماتی است که اکثر شرکت ها و سازمان ها به آن نیاز دارند. برخی از شرکت ها با استخدام نیروی تخصصی به خدمات نگهداری و نصب و پشتیبانی شبکه و سخت افزار مبادرت می ورزند و برخی دیگر با برون سپاری، مدیریت خدمات آن را به شرکت های نصب، پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری می دهند. بهین ارتباط هوشمند تیلا با داشتن نیروی متخصص و فنی می تواند مدیریت و خدمات نگهداری، نصب و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری در تهران را به عهده بگیرد. بهین ارتباط هوشمند تیلا یکی از تخصصی ترین و بهترین شرکت ها در زمینه پشتیبانی و نگهداری شبکه کامپیوتری تهران و خدمات سیستم شبکه است. شما می توانید از خدمات ما برای نصب و مدیریت پشتیبانی و نگهداری از شبکه های کامپیوتری بهره ببرید. شرکت و سایت خدمات پشتیبانی شبکه کامپیوتری بهین ارتباط هوشمند تیلا آماده ارائه خدمات به شما بزرگواران است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سفریار
سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت 18:52 | بازدید : 164 | نوشته ‌شده به دست جعفر اسدی | ( نظرات )

قیمت تور گرجستان سفریار تور گرجستان معمولا در مقایسه با مقاصد خارجی دیگر و با احتساب نوسانات نرخ ارز، از تورهای ارزان به حساب می آید و همین ارزانی یکی از دلایل پر تقاضا بودن سفر به گرجستان است. قیمت هتل ها، تفریحات و مخصوصا وعده های غذایی در گرجستان به نسبت بقیه کشورهای توریستی برای ما ایرانی ها ارزان تر است و همه ی این موارد دست به دست هم می دهند تا قیمت تور گرجستان همیشه مقرون به صرفه و جذاب باشد.

چگونه یک تور گرجستان ارزان سفریار بخریم؟

قیمت تور گرجستان و هر تور دیگری به چند عامل بستگی دارد. مثلا مدت زمان اقامت شما در آن کشور یا کیفیت و درجه هتلی که در آن اقامت دارید و حتی نوع پرواز و ایرلاینی که انتخاب می کنید هم در قیمت تور انتخابی شما موثر است.

تور گرجستان زمینی هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.اگر با طولانی بودن راه میانه خوبی ندارید توصیه می کنیم که تور گرجستان هوایی سفریار را انتخاب کنید.

تور گرجستان زمینی سفریار هم با استفاده از اتوبوس های متنوع برگزار می شود. اتوبوس ها معمولا از مبدا تهران و تبریز حرکت خود را به سمت گرجستان شروع می کنند. طول مدت مسیر در این حالت از تهران تا گرجستان حدودا 20 ساعت است.

تور استانبول لحظه آخری سفریار از این قرار است که وقتی ظرفیت تور و پرواز تکمیل نمی‌شود، آژانس‌های مسافرتی در لحظات آخر تصمیم می‌گیرند تخفیف جذابی برای تور قائل شوند تا ظرفیت تور تکمیل شود. بنابراین اگر می توانید به سرعت آماده سفر شوید، با انتخاب تور لحظه آخری استانبول می‌توانید خدمات مطلوب را با قیمت کمتری تهیه کنید.

قیمت تورهای استانبول به عوامل مختلفی مثل کیفیت هتل، پرواز و همچنین نرخ ارز بستگی دارد.اما در حال حاضر با توجه به قیمت ارز، قیمت تور استانبول سفریار از اعدادی کمتر از ۴ میلیون تومان شروع شده و با افزایش کیفیت هتل و پرواز ، این قیمت بیشتر می شود.

زمستان‌های استانبول بسیار سرد است ولی اگر عاشق برف و سرما هستید به هیچ عنوان جشن سال نو میلادی و کریسمس را از دست ندهید. البته با این که در زمستان تور استانبول ارزان سفریار است ولی در ایام کریسمس قیمت‌ها مقداری افزایش می‌یابد.

اول از همه باید قید تور هتل های لوکس آنتالیا را بزنید و دنبال هتل‌های اقتصادی‌تر باشید. چون روزهای اقامت زیاد است، باید تا جای ممکن هزینه اقامت را کم کنید تا بتوانید تور آنتالیا ارزان سفریار بخرید. معمولا هتل‌های اقتصادی و کم ستاره ‌تر آنتالیا هم با کیفیت هستند زیرا این شهر توریستی است و سعی کرده اقامتگاه‌های مناسبی برای مهمانانش فراهم کند.

تور آنتالیا لحظه آخری سفریار را می‌توان دومین تور خارجی محبوب و پرطرفدار در بین ایرانیان به شمار آورد. آنتالیا معمولا گردشگرانی را به خودش جذب می‌کند که علاقمند به گذراندن تعطیلات و تفریحات آبی و ساحلی باشند. البته آنتالیا به جز ساحل، جاذبه‌های تاریخی و طبیعت بی‌نظیر هم دارد که البته این جاذبه‌ها کمتر میان ایرانی‌ها معروف شده است.

قیمت تور آنتالیا سفریار همیشه یک روند مشخص ندارد و گاهی هم قیمتش باور نکردنی می‌شود. به طور کلی، چون آنتالیا مقصد لوکس‌تری نسبت به سایر شهرهای اطرافش محسوب می‌شود، کمی قیمت‌هایش بیشتر است.

تور آنتالیا را از شهرهای دیگر ایران هم می‌توانید تهیه کنید و به تهران محدود نمی‌شود. البته تور زمینی از تهران حرکت می‌کند امّا به صورت هوایی، تور آنتالیا از تهران سفریار، مشهد، شیراز، تبریز و اصفهان هم برگزار می‌شود.

قیمت تور دبی سفریار به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل بستگی دارد. برای مشاهده قیمت روز تور دبی کافی است، مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در صفحه تور دبی سفریار جستجو کنید.

تور دبی از تهران سفریار اگر قصد سفر از تهران به دبی را دارید، در کادر جستجوی تور دبی سفریار، مبدا خود را تهران و مقصد را دبی انتخاب کنید و با جستجوی تاریخ سفر خود بهترین تورهای دبی از تهران را مشاهده کنید.

همچنین می‌‎توانید برای پیدا کردن تور دبی لحظه آخری سفریار، در بخش انتخاب تاریخ، گزینه‌های مربوط به تورهای لحظه آخری دبی را انتخاب کنید.

قبل از سفر با تور دبی ارزان سفریار باید به این نکات توجه کنید برای سفر به دبی، چمدانتان را سبک بردارید. سبک بودن چمدان، شما را درگیر اضافه بار و پرداخت هزینه اضافی نمی‌کند.هوای دبی در هر حالتی گرم است. پس لباس‌های نخی، خنک و نازک را انتخاب کنید.کرم ضدآفتاب، کلاه آفتاب‌گیر، عینک آفتابی، مایو و لباس شنا را فراموش نکنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نحوه جستجو بلیط هواپیما تهران به استانبول
یک شنبه 8 خرداد 1401 ساعت 7:44 | بازدید : 160 | نوشته ‌شده به دست جعفر اسدی | ( نظرات )

نحوه جستجو بلیط هواپیما تهران به استانبول

در ابتدا شما باید پیش از هر چیز برنامه پروازهای استانبول را در سایت آس چارتر چک کرده و از تاریخ های مختلف آن آگاه شوید.

برای این کار قسمت پروازهای خارجی را انتخاب کرده و بعد از انتخاب نوع بلیط (بلیط رفت، و یا رفت و برگشت)، سایر جزئیات مربوطه مانند تاریخ و.. را مشخص کنید.

در ادامه روی بخش جستجوی پرواز کلیک کرده و چند ثانیه منتظر بمانید تا نتایج جستجو با توجه به اطلاعات مورد نظرتان به شما نمایش داده شود.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران استانبول را دارید برای بخش مبدا باید سه حرف ابتدایی "تهران" و یا "Tehran" را انتخاب کرده و برای مقصد نیز سه حرف اول "استانبول" و یا "Istanbul" را سرچ کنید.

رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول

در ادامه در لیستی که برای تان ظاهر می شود نام شهر را انتخاب کرده و بعد جزئیات دیگر مانند تاریخ را تعیین کنید.

در نهایت با کلیک کردن بر روی گزینه جستجو اطلاعات پروازهای مطابق با جستجوی شما نمایش داده خواهد شد.

برای آن که بتوانید با توجه به شرایط تان بهترین ایرلاین ممکن را خریداری کنید، به هنگام رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول روی جستجو کلیک کرده و سپس در نتایج نمایش داده شده با توجه به قیمت و کلاس پروازی، بهترین مورد را انتخاب کنید.

نحوه رزرو بلیط هواپیما تهران استانبول

حال که با شیوه جستجو آشنا شدید، می توانید برای رزرو بلیط اقدام کنید. در ادامه دستوراتی که برای تان گفتیم، پس از فشردن دکمه جستجو پروازهای موجود که بر اساس قیمت از ارزان ترین مورد لیست شده است، به شما نمایش داده خواهد شد.

در این لیست شما می توانید زمان پرواز، مدت آن، تعداد توقف ها و زمان آن ها، کلاس پرواز و همچنین قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول را مشاهده کنید.

در ادامه با کلیک کردن روی بخش "جزئیات بیشتر" می توانید به اطلاعات تکمیلی از خرید بلیط هواپیما تهران استانبول قبیل میزان بار مجاز، قوانین حمل بار، ایرلاین انتخابی و همچنین فرودگاه پروازهای تان دسترسی پیدا کنید.

برای رزرو باید روی دکمه تایید و رزرو پرواز کلیک کرده و در ادامه وارد گام نهایی یعنی خرید و ثبت بلیط شوید.

چنانچه شما هم قصد سفر به این شهر را دارید، سفر هوایی و خرید بلیط هواپیما تهران استانبول می تواند انتخاب فوق العاده ای برای شما باشد.

چه زمانی بهتر است به استانبول سفر کنیم؟

معمولا ماه های آوریل تا می (فصل بهار) و همچنین سپتامبر تا اکتبر (فصل پاییز) بهترین شرایط آب و هوایی برای سفر خواهد بود، زیرا دمای هوا در این زمان ها بین 16 تا 25 درجه سانتی گراد بوده و همچنین میزان رطوبت هوا نیز مطلوب می باشد.

فصل زمستان به علت بارندگی های زیاد و همچنین ماه های جولای و آگست به دلیلی شرجی بودن هوا چندان انتخاب های مناسبی برای سفر نمی باشند.

البه اگر به آب و هوای سرد زمستانی علاقه دارید و یا با شرجی بودن آن مشکلی ندارید، می توانید در این مواقع از سال نیز به استانبول سفر کنید.

بهتر است بدانید که معمولا ارزان ترین بلیط هواپیما تهران استانبول را می توانید در فصول سرد و زمستانی که حجم مسافران کمتر است، پیدا کنید.

تهیه بلیط ارزان تهران استانبول

برای آنکه بتوانید برای خرید بلیط هواپیما ارزان تهران استانبول اقدام کنید، بهترین کار ممکن چک کردن قیمت های در روزهای مختلف سال، از طریق تقویم قیمتی موجود در سایت است.

در این صورت شما می توانید بهترین قیمت ممکن را در آس چارتر پیدا کرده و برای رزرو آن اقدام کنید.

تهیه بلیط چارتر تهران استانبول

استانبول پروازهای چارتر زیادی را پشتیبانی می کند، اما یکی از محبوب ترین های آن بلیط چارتر تهران استانبول می باشد.

برا خرید بلیط چارتر تهران استانبول در مسیر رفت و یا رفت و برگشت، باید پروازهای موجود را در سایت جستجو کرده و چنانچه بلیط چارتر تهران استانبول و یا برعکس در آن موجود بود، برای رزرو اقدام کنید.

برای تشخیص این نوع پروازها باید به برچسب چارتر درج شده در کنار نام پرواز توجه کرده و یا به هنگام جستجو نوع پرواز را چارتر انتخاب کنید.

در نهایت شما می توانی به بلیط چارتر استانبول تهران و یا بلیط چارتر تهران استانبول دسترسی داشته و از میان آن ها مناسب ترین شان را انتخاب کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ویژگی های سرویس کولر گازی در محل
جمعه 6 خرداد 1401 ساعت 8:39 | بازدید : 154 | نوشته ‌شده به دست جعفر اسدی | ( نظرات )

تیم متخصص آچارا یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ارائه خدمات کولر گازی در محل، ارائه خدمات بازرسی، عیب یابی، تعمیر، تعویض و نصب در محل می باشد. ویژگی های منحصر به فرد تیم آچارا را می توان به شرح زیر بیان کرد:

  • بهره مندی از تیم متخصص با دانش و تجربه کافی در زمینه نصب و تعمیر انواع کولر گازی
  • ارائه قیمت های اقتصادی و رقابتی
  • خدمات بازرسی و عیب یابی کولر گازی با تجهیزات به روز
  • تعمیر و تعویض قطعات معیوب توسط تعمیرکاران مجرب در محل
  • نصب کولر گازی
  • گارانتی خدمات ارائه شده در زمینه نصب و سرویس کولر گازی
  • تعمیر کولر گازی در محل

چرا سرویس کولر گازی مهم است؟

با توجه به رشد چشمگیر تکنولوژی و تغییر نیازهای زندگی امروزی، استفاده از کولرهای آبی و وسایل سنتی از این دست به شدت کاهش یافته است. این فقط شامل تهویه مطبوع نمی شود. استفاده از بخاری های گازی یا برقی نیز به دلیل خطراتی که دارند کاهش یافته است. مزیت های کولر گازی باعث شده تا استفاده از آن ها رایج شود و خانواده های زیادی به سمت این انتخاب مدرن حرکت کنند. یکی از محسوس ترین مزایای سیستم تهویه مطبوع این است که گرما و سرمای مطبوع تری ایجاد می کند. به همین دلیل در شهرهای بسیار گرم مانند دزفول یا زاهدان طرفداران زیادی دارد. علیرغم تصور برخی، کولرگازی هزینه تعمیر و نگهداری بسیار پایینی دارد و در صورت نیاز گرفتن تعمیرکار کولرگازی کار سختی نیست. به سادگی سفارش خود را در یک مرکز خدمات خانگی معتبر مانند آچارا ثبت کنید.

سرویس و تعمیر کولر گازی در محل یکی از پرطرفدارترین سرویس های آچار در ابتدای فصل تابستان می باشد. خوشبختانه نتایج بررسی های تیم ارزیابی کیفیت خدمات آچارا نشان می دهد که درصد بالایی از افرادی که این سرویس را سفارش می دهند از آن رضایت کامل داشته و حتی آن را به دیگران توصیه کرده اند. سفارش و سرویس کولر گازی در محل دارای مزایای مهم زیر است:

رعایت اصول بهداشتی

افزایش عمر مفید دستگاه: مواردی مانند کثیف بودن فیلتر و کندانسور کولر گازی می تواند عمر کولر گازی را کاهش دهد. زیرا بازده آن کاهش می یابد و نمی تواند هوای گرم را با محیط بیرون مبادله کند و خانه را خنک کند.

  • مصرف برق را کاهش دهید
  • راندمان و سرمایش را افزایش دهید
  • نیازی به رفتن به فروشگاه و خرید قطعات یدکی نیست
  • اطلاع از قیمت سرویس کولر گازی
  • امکان مشاهده نظرات افرادی که این سرویس را دریافت کرده اند و نظرات آنها در مورد تعمیرکار کولر گازی
  • خدمات تهویه مطبوع در محل

عواقب سرویس نکردن به موقع کولر گازی

بسیاری از افراد ممکن است در ابتدای فصل گرما کولر آبی را بدون سرویس روشن کنند و از آن استفاده کنند، اما بدون تعمیر و نگهداری مناسب نمی توان از کولر آبی استفاده کرد. سرویس اسپلیت یکی از اصول مهم در نگهداری کولر گازی می باشد. موارد زیر تنها برخی از مشکلاتی است که می تواند ناشی از بی توجهی به این ابزار مهم باشد.

میزان سرمایش کولر گازی نسبت به قبل کمتر شده است.
مصرف برق دستگاه را افزایش می دهد.
کولر را که روشن می کنیم دوده سیاه می اندازد!
وقتی کولر گازی کار می کند بوی بدی می دهد.
پنل داخلی کولر گازی به دلیل مسدود شدن مسیر لوله دچار نشتی می شود.
ممکن است باعث سوختگی یا اختلال در عملکرد کمپرسور کولر شود.
فاصله پرتاب هوا (محدوده خنک کننده کولر گازی) کمتر از قبل است.
چرا آچارا را برای سرویس کولر گازی انتخاب کنید؟
همانطور که گفته شد هر ساله افراد زیادی در شروع فصل سرما و گرما از این سرویس آچار مخصوص استفاده می کنند و ما مفتخریم که از آن راضی بوده و دوباره آن را انتخاب می کنند. دلیل اصلی کیفیت بالای این سرویس، تجربه تعمیرکاران و سرویسکاران ماست. آچارا در این زمینه بسیار سخت گیر است و دانش فنی و عملی تیم خدمات کولرگازی به طور مداوم به روز می شود.

هنگام انتخاب مطمئن شوید آچارهایی که در نظر دارید در اثر کولر گازی آسیبی نبینند یا شکافته شوند. شما تنها کسی نیستید که به اعتماد کرده اید. بیش از 20000 نفر از این خدمات آچارا برای خدمات رسانی در منزل یا محیط کار خود استفاده کرده اند. بیش از 5300 تعمیرکار مجرب کولر گازی در اقصی نقاط کشور در آچارا مشغول به کار هستند و شما می توانید بهترین تعمیرکار کولر گازی را انتخاب کنید. شما سرویس کولر گازی خود را به سامانه هایی سفارش می دهید که برای 3 سال متوالی در سال های 1397، 1398 و 1399 برترین اپلیکیشن در زمینه خدمات خانگی در جشنواره وب و موبایل بوده اند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نکات مهم برای کاهش هزینه برق کولر گازی
چهار شنبه 4 خرداد 1401 ساعت 22:25 | بازدید : 150 | نوشته ‌شده به دست جعفر اسدی | ( نظرات )

بسیاری از افرادی که کولر گازی یا اسپلیت دیواری می خرند فکر می کنند از این پس باید هزینه زیادی برای مصرف برق بپردازند. البته این یک توقع طبیعی است و باید چنین باشد، اما چه زیاد باشد چه ارزان. این خیلی مهمه.

نکات مهم برای کاهش هزینه برق کولر گازی
قبل از هر چیز سعی کنید همیشه از محصولاتی با برچسب انرژی A یا A + استفاده کنید که کمترین مصرف برق را داشته باشند و در مصرف انرژی به میزان قابل توجهی در محصولات برقی صرفه جویی کنند تا مصرف برق کاهش یابد.

هنگام خرید کولرگازی دقت کنید که کولر گازی را با توجه به شرایط آب و هوایی و محل زندگی خود انتخاب کنید زیرا استفاده از کولرهای معتدل در مناطق گرمسیری ضمن افزایش مصرف برق، خنک کننده و عمر هوا را نیز بسیار کاهش می دهد. نرم کننده .

مصرف برق کولرهای گازی استاندارد حدود چهار برابر کولرهای آبی است و این امر طبق جداول تعرفه برق می تواند هزینه برق را تا هفت برابر افزایش دهد.

در صورت امکان کولر گازی خود را در مکانی نصب کنید که تهویه بهتری داشته باشد، زیرا این کار باعث افزایش راندمان و کاهش مصرف برق به دلیل کاهش فشار بر کولر می شود، در حالی که هنگام خروج از منزل یا محل کار ضروری است. حتما سیستم خنک کننده را هم خاموش کنید.

قرار دادن سایبان روی کندانسور کولرهای گازی باعث خنک شدن محیط خانه و کاهش مصرف برق می شود. همچنین در صورت امکان کاشت یک یا چند درخت در مجاورت کولرهای گازی دو تکه باعث کاهش مصرف برق آنها در حدود 10 تا 15 درصد می شود.

برای استفاده بهینه از دستگاه باید از اتلاف انرژی جلوگیری کرد و در و پنجره ها را ببندیم تا از هدر رفتن سرمای تولید شده جلوگیری کنیم.

هوای خنک اسپلیت ها از پانل داخلی به سمت جلو جریان می یابد. بنابراین پانل داخلی را دقیقاً در جایی که در مقابل محل نشستن یا حضور خانواده قرار دارد قرار دهید. طول پرتاب هوای اسپلیت ها بسته به ظرفیت معمولا بین 5 تا 10 متر است. نباید فکر کنید که کل سالن نیاز به خنک شدن دارد تا شما هم خنک شوید.

به دلیل تجمع هوای گرم در زیر سقف، بهتر است تا حد امکان پانل داخلی شکاف ها در زیر سقف نصب شود. گاهی دیده می شود که نصاب ها پنل داخلی را تنها 10 سانتی متر از سقف دور می کنند. اگر دیوار یا سالن از نظر زیبایی و دکوراسیون اجازه می دهد، می توانید از نصاب بخواهید که لبه بالایی اسپلیت پانل شما 40 یا حتی 50 سانتی متر از سقف فاصله داشته باشد و این به افزایش جریان هوای خنک در سطح کمک می کند. .

در مغازه ها، رستوران ها و یا سایر فضاهایی که ارتفاع سقف تا کف آن بیش از 2.8 متر است می توان پنل داخلی را در ارتفاع 2 متری از کف محل مورد نظر نصب کرد.

نظافت و نظافت ماهانه فیلترها و سطح اسپلیت کویل ها در ایجاد تهویه مطبوع و خنک کننده و همچنین افزایش راندمان دستگاه بسیار حائز اهمیت است بنابراین با بازکردن درب پنل داخلی فیلترها را به صورت ماهانه شستشو داده و کویل را پاک کنید. سطح را با یک پارچه مرطوب

نصب پنل بیرونی به گونه ای ضروری است که امکان جریان هوای آزاد در پشت آن به راحتی فراهم شود.

اگر می خواهید از خنکی و تهویه مطبوع کولر گازی بهره مند شوید، هزینه برق مصرفی شما زیاد نیست، می توانید دمای کولر را روی 26 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. در اکثر مواقع کمپرسور دستگاهی که بیشترین سهم را در مصرف برق کولر گازی دارد خاموش می شود. در اینجا مجددا به شما یادآوری می کنیم که قرار دادن پنل داخلی مستقیماً در مقابل محل نشیمن ساکنان نیز به ارائه هوای خنک به محل مورد نظر کمک می کند.

تمامی موارد ذکر شده از جمله موارد مهم در کاهش مصرف برق کولر گازی می باشد و اگر بتوانیم موارد فوق را رعایت کنیم، مطمئن باشیم که هزینه زیادی برای برق کولر گازی متحمل نخواهیم شد.

برای مطالعه مقالات بیشتر در زمینه کولر گازی و اسپلیت می توانید مطالب زیر را نیز مطالعه نمایید:

آموزش تمیز کردن فیلتر کولر گازی

چرا کولر گازی یخ می زند؟

علت چکیدن آب کولر آبی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
اجاره ماشین چیست؟
یک شنبه 1 خرداد 1401 ساعت 22:49 | بازدید : 155 | نوشته ‌شده به دست جعفر اسدی | ( نظرات )

در این مقاله قصد داریم در مورد اجاره خودرو صحبت کنیم. اجاره ماشین چیست؟ تاریخچه آن چیست؟ چه زمانی وارد ایران شدید و در مورد اجاره خودرو چه چیزهایی باید بدانیم؟ با ما بمان. شرکت های اجاره خودرو در حال اجاره انواع خودروهای ایرانی و خارجی در تهران و شهرهای بزرگ دیده می شوند. هرکسی که می خواهد سوار یک ماشین لوکس شود دیگر نیازی به خرید آن ندارد، اما می تواند ماشین خود را برای چند روز، چند ماه یا حتی یک سال اجاره کند. اما آیا اجاره ماشین ارزشش را دارد یا نه؟ بیایید با هم به این موضوع نگاه کنیم.

اجاره خودرو به معنای واگذاری خودرو به شخصی غیر از مالک آن است تا با خودرو کار شخصی انجام دهد. بیشتر این تکالیف روزها یا هفته ها یا ماه ها هستند. معمولا در ازای اجاره ماشین مدارک ارائه می شود. ضمانت های کرایه اتومبیل که معمولاً مورد نیاز است

1- کارت ملی معتبر

۲- چک یا سفته به قیمت روز خودرو

3- ودیعه نقدی که میزان آن با توجه به زمان اجاره و نوع خودرو متغیر است (5 تا 15 درصد قیمت خودرو)

4- گواهی اشتغال به کار و چک کارمند برای کارکنان

5- ویزا یا پاسپورت برای مسافران خارجی

6- تحویل کارت و پارک خودرو شخصی مشتری در شرکت در مدت اجاره

7- سایر مواردی که توسط مشاورین شرکت تایید می شود.

شرکت ها، سازمان ها، موسسات و ارگان های دولتی و غیردولتی و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به اجاره خودرو برای مدت طولانی یا یک یا چند ماهه دارند می توانند از قیمت ها و ضمانت های مناسب تری برخوردار شوند.

تاریخچه اجاره خودرو

اجاره خودرو برای اولین بار در ایالات متحده انجام شد. در سال 1916، جوساندرز ماشین فورد خود را به قیمت ده سنت به یک فروشنده اجاره کرد. از این ایده او به سرعت تجارتی را شروع کرد و اجاره ماشین را به یک حرفه تبدیل کرد. او 21 شعبه در ایالات متحده به عنوان یک شرکت کرایه اتومبیل افتتاح کرد. و با اجاره خودروهای لوکس زمان خود صنعت جدید اجاره خودرو را به دنیا معرفی کرد. با پایان جنگ جهانی دوم، تقاضا برای خودروها و خودروهای آن روز افزایش یافت. و صنعت کرایه اتومبیل رونق گرفت. امروزه این صنعت رشد چشمگیری داشته و تحت عناوین «اجاره خودرو»، «اجاره خودرو»، «اجاره خودرو»، «اجاره خودرو»، «اجاره خودرو»، «اجاره خودرو»، «اجاره خودرو» (Rental car) ( اجاره ماشین ) شناخته شده است. جالب اینجاست که اکنون بسیاری از شرکت ها می توانند خودرویی را از یک شهر کرایه کنند و پس از پایان مدت اجاره، آن را در شهر دیگری به مالک تحویل دهند. مشتریان به دلایل مختلف خودرو اجاره می کنند.

اجاره ماشین: شخصی برای سفر به تعطیلات ماشینی را اجاره می کند. یک نفر دیگر ماشین اجاره می کند تا کار پیدا کند. دیگری برای یک مراسم خاص مانند عروسی ماشین اجاره می کند. برخی توان خرید خودروی لوکس و تشریفاتی را ندارند و به همین دلیل برای مدتی خودروی لوکس و مدرن و حتی جدیدترین سیستم را اجاره می کنند. با این حال می توان از صنعت اجاره خودرو برای جابه جایی مسافران هوایی و ترانسفر فرودگاهی و یا حتی مسافران بین شهری استفاده کرد.

تشریفات کرایه خودرو: تشریفات اجاره خودرو یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های اجاره خودرو و کرایه خودرو در تهران و کرج می باشد. بیشترین خودرو و بهترین خدمات را برای اجاره خودروهای لوکس به مشتریان ارائه می دهد. و همچنین در ارائه خدمات اجاره خودرو تمامی مشکلات مشتریان را برطرف کرده است تا مشتریان عزیز بتوانند به راحتی خودرو خود را اجاره کنند.

تفاوت بین خرید کرایه خودرو و آژانس خودرو: تفاوت آژانس های کرایه خودرو و اجاره خودرو اغلب در نحوه ارائه خودرو است. آژانس ها خودرویی را با راننده یا مسافر ارائه می دهند اما در زمان اجاره خودرو می توان خودرو را با راننده یا بدون راننده در اختیار مسافر یا مشتری قرار داد. البته صنعت اجاره خودرو عموماً رسمی تر از آژانس های خودروسازی است و اغلب خودروهای لوکس اجاره می کنند و برای حفظ تشریفات کار باید خودرو بدون راننده به مشتری تحویل داده شود. اکثر مشتریان نیز خودروی بدون راننده می خواهند. هم اکنون در تهران-اصفهان-شمال ایران اعم از مازندران و گیلان-کرج و استان البرز و به طور کلی در اقصی نقاط ایران صنعت اجاره خودرو به خصوص بدون راننده راه اندازی شده و متقاضیان زیادی دارد.

 

سایت منبع


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بهترین مناطق گردشگری تهران
پنج شنبه 16 ارديبهشت 1401 ساعت 12:43 | بازدید : 151 | نوشته ‌شده به دست جعفر اسدی | ( نظرات )

دیوانه، آشفته، غافلگیرکننده در هر نقطه - تهران، پایتخت دودآلود ایران، چیزی بیش از یک ترافیک ابدی است. برای استعلام قیمت و خرید بلیط مشهد به تهران به سایت آس چارتر مراجعه کنید.

قلب سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جمهوری اسلامی، بدون گذراندن حداقل چند روز در اینجا نمی توان واقعاً این کشور پویا را تجربه کرد... و نگران نباشید، هیچ چیز در تهران کم نیست!

در حالی که بسیاری از مسافران این اشتباه را مرتکب می شوند که با عجله از کنار تهران در مسابقه ای به سمت شهرهای تاریخی ایران می گذرند، اینجا بسیار بیشتر از آنچه به چشم می آید وجود دارد. تهران با 14 میلیون نفر جمعیت یکی از پویاترین و جالب ترین شهرهای جهان است.

با موزه‌های باشکوه، بازارهای بزرگ، مردم فریبنده، و بله – حتی سفارت بدنام سابق ایالات متحده، که نقطه کانونی بحران گروگان‌گیری در ایران بود.

بهترین مکان های دیدنی در تهران | پروپاگاندای تهران

خوشبختانه امروز تهران لیبرال ترین و سکولارترین مکان در ایران است، شهری که ساکنان آن مدام در حال مبارزه با قدرت هستند، چه در یکی از دانشگاه های متعدد تهران، چه در یک کافی شاپ معاصر یا یک موزه هنر مدرن.

از طریق تهران، می‌توانید ایده‌ای درباره آینده ایران داشته باشید اگر بسیاری از عناصر مترقی رژیم‌ها راه خود را پیدا کنند.

یک رشته کوه دیدنی، چند جواهر معماری، غذاهای خوشمزه و برخی از دوستانه‌ترین مردم جهان را پرتاب کنید، و متوجه می‌شوید که چرا تهران یکی از مقصدهای ایران است که نمی‌توانید از دست بدهید!

دیوانه، آشفته، غافلگیرکننده در هر نقطه - تهران، پایتخت دودآلود ایران، چیزی بیش از یک ترافیک ابدی است.

قلب سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جمهوری اسلامی، بدون گذراندن حداقل چند روز در اینجا نمی توان واقعاً این کشور پویا را تجربه کرد... و نگران نباشید، هیچ چیز در تهران کم نیست!

در حالی که بسیاری از مسافران این اشتباه را مرتکب می شوند که با عجله از کنار تهران در مسابقه ای به سمت شهرهای تاریخی ایران می گذرند، اینجا بسیار بیشتر از آنچه به چشم می آید وجود دارد. تهران با 14 میلیون نفر جمعیت یکی از پویاترین و جالب ترین شهرهای جهان است.

با موزه‌های باشکوه، بازارهای بزرگ، مردم فریبنده، و بله – حتی سفارت بدنام سابق ایالات متحده، که نقطه کانونی بحران گروگان‌گیری در ایران بود.

بهترین مکان های دیدنی در تهران | پروپاگاندای تهران

خوشبختانه امروز تهران لیبرال ترین و سکولارترین مکان در ایران است، شهری که ساکنان آن مدام در حال مبارزه با قدرت هستند، چه در یکی از دانشگاه های متعدد تهران، چه در یک کافی شاپ معاصر یا یک موزه هنر مدرن.

از طریق تهران، می‌توانید ایده‌ای درباره آینده ایران داشته باشید اگر بسیاری از عناصر مترقی رژیم‌ها راه خود را پیدا کنند.

یک رشته کوه دیدنی، چند جواهر معماری، غذاهای خوشمزه و برخی از دوستانه‌ترین مردم جهان را پرتاب کنید، و متوجه می‌شوید که چرا تهران یکی از مقصدهای ایران است که نمی‌توانید از دست بدهید!

1. بازار بزرگ تهران


به عنوان یک بازار تاریخی قدیمی شناخته می شود، اما بازار بزرگ تهران بسیار بیشتر از آن است، هنوز هم تا به امروز به عنوان یک مرکز اقتصادی حیاتی تهران عمل می کند که همه برای خرید هر چیزی به آنجا می آیند.

شما به آن می گویید؛ اگر برای مدت طولانی در هزارتوهای به ظاهر بی پایان کوچه های سرپوشیده آن سرگردان باشید، می توانید آن را اینجا پیدا کنید. مطمئن شوید که یک نقشه روی تلفن خود دارید و سپس تا جایی که می توانید گم شوید، مطمئن باشید که به نحوی راه بازگشت را پیدا خواهید کرد!

فوق العاده فتوژنیک است، حتما صبح از بازار بزرگ تهران دیدن کنید، قبل از اینکه بعدازظهر تمام انبارها با وسایل حمل و نقل سریع ترسناک پر شود، که تا حدودی حواس را از تجربه منحرف می کند.

فرش فروشان ایرانی بی شک سعی می کنند با شما دوست شوند. آنها می توانند راهنمای جالبی بسازند اگر از فروش سخت در پایان مشکلی ندارید (اگرچه در تجربه ما آنها می دانستند که غربی ها معمولاً نمی توانند قیمت های ظالمانه خود را بپردازند و فقط از چت کردن خوشحال بودند!)


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانلود فیلم سینمایی هالیوودی
چهار شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت 23:59 | بازدید : 170 | نوشته ‌شده به دست جعفر اسدی | ( نظرات )

در سال 1938، فیلم سفید برفی و هفت کوتوله ساخته والت دیزنی در طی یک سری فیلم‌های ضعیف از استودیوهای بزرگ اکران شد و به سرعت تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم منتشر شده تا آن زمان شد. شرم آور است که برای استودیوها، این یک فیلم انیمیشنی مستقل تولید شده بود که هیچ ستاره ای را در استودیو به کار نمی برد.این امر موجب ناامیدی گسترده‌ای از عمل رزرو بلاک‌ها شد، که در آن استودیوها فقط برنامه یک سال فیلم‌ها را در یک زمان به سالن‌ها می‌فروشند و از قفل برای پوشش اکران‌هایی با کیفیت متوسط ​​استفاده می‌کنند.

 

تورمن آرنولد، دستیار دادستان کل - یکی از برجسته‌ترین «شکن‌کننده‌های اعتماد» دولت روزولت - از این فرصت استفاده کرد و علیه هشت استودیو بزرگ هالیوود در ژوئیه ۱۹۳۸ به دلیل نقض قانون ضدانحصار شرمن، دادرسی را آغاز کرد. این شکایت فدرال منجر به این شد که پنج استودیو از هشت استودیو ("بیگ پنج": برادران وارنر، ام جی ام، فاکس، RKO و پارامونت) در اکتبر 1940 با آرنولد به سازش رسیدند و طی سه سال یک فرمان رضایت امضا کردند:

 

رزرو بلاک سوژه های فیلم کوتاه را با ترتیبی که به عنوان رزرو بلوک «یک شات» یا «فول نیروی کامل» شناخته می شود، حذف کنید.

رزرو بلوک بیش از پنج ویژگی را در سینماهای خود حذف کنید.

دیگر درگیر خرید کور (یا خرید فیلم توسط بخش‌های تئاتر بدون تماشای فیلم از قبل) نباشید و در عوض نمایش تجاری داشته باشید، که در آن تمام 31 منطقه تئاتر در ایالات متحده هر دو هفته یک بار قبل از نمایش فیلم در سینماها، فیلم می‌بینند.

برای اجرای این الزامات، یک هیئت اداری در هر منطقه تئاتر ایجاد کنید.

"سه کوچولو" (استودیوهای یونیورسال، یونایتد آرتیست ها و کلمبیا پیکچرز)، که صاحب هیچ سالنی نبود، از شرکت در حکم رضایت خودداری کردند. تعدادی از تهیه کنندگان فیلم مستقل نیز از این سازش ناراضی بودند و اتحادیه ای به نام انجمن تهیه کنندگان مستقل فیلم تشکیل دادند و از پارامونت به دلیل انحصاری که هنوز بر تئاتر دیترویت داشتند شکایت کردند - زیرا پارامونت نیز از طریق بازیگرانی مانند باب هوپ تسلط پیدا می کرد. ، پلت گدارد، ورونیکا لیک، بتی هاتن، بینگ کرازبی، آلن لاد و بازیگر قدیمی استودیو گری کوپر نیز تا سال 1942. استودیوهای بیگ پنج در طول جنگ جهانی دوم، بدون عواقب مهم، الزامات موافقت فرمان را برآورده نکردند. اما پس از پایان جنگ، آنها به عنوان متهم در پرونده ضدتراست هالیوود، مانند استودیو Little Three به پارامونت پیوستند.
دانلود فیلم سینمایی به صورت رایگان!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
3 اصل اساسی طراحی لوگو
چهار شنبه 2 ارديبهشت 1401 ساعت 1:58 | بازدید : 163 | نوشته ‌شده به دست جعفر اسدی | ( نظرات )

به طور کلی، اصول طراحی گرافیک مجموعه‌ای از «قوانین» راهنما در مورد اینکه چه چیزی در یک طرح یا ترکیب کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند است.

طراحی لوگوی عالی نیز از اصول راهنمای خود پیروی می کند که مخصوص نیازهای ارتباط از طریق آرم است.

من 3 اصل بعدی طراحی لوگو را مفیدترین و جهانی دانستم.

در این مورد، من از رویکرد فوق‌العاده دیوید ایری برای اصول طراحی لوگو استفاده می‌کنم که در کتاب عالی طراحی لوگو عشق او توضیح داده شده است.

1. سادگی
اصل طراحی لوگوی سادگی: یک لوگوی ساده ارتباط موثرتری برقرار می کند.
اگر می توانید تنها یک اصل در طراحی لوگو را یاد بگیرید، آن باید این باشد: سادگی.

من حتی این را می گویم:

اصل سادگی در سایر اصول طراحی لوگو وجود دارد.

چرا؟

زیرا یک لوگو برای برقراری ارتباط موثر باید ساده باشد و ارتباط هدف اصلی یک لوگو است.

سادگی باعث می شود که یک لوگو انعطاف پذیر، متمرکز و به یاد ماندنی باشد.

هرچه بیشتر سعی کنید یک لوگو را با عناصر بصری پر کنید، به هم ریخته تر و پراکنده تر می شود و بنابراین در انتقال آن پیام واحد و مهم کمتر موثر است.

تنها راهی که می توانید به این هدف برسید این است که لوگوی خود را ساده و بدون پیچیدگی نگه دارید.

با این حال، این به هیچ وجه به این معنی نیست که یک لوگو نباید خوش فکر باشد یا دارای عمق باشد.

این بدان معناست که هر چه عناصر کمتری برای انتقال ایده، مفهوم یا «احساس» پشت یک برند استفاده کنید، یک لوگو موثرتر است.

همانطور که مکتب باهاوس کلاسیک می گوید: «کمتر، بیشتر است».

فقط از آنچه نیاز دارید و عناصری که معنای مورد نظر را به قوی ترین شکل منتقل می کنند استفاده کنید.

2. ارتباط
اصل ارتباط: یک لوگوی مرتبط با هدف و ماهیت یک برند ارتباط دارد.
یک لوگو زمانی مرتبط است که با اهداف، مأموریت، اصول و ماهیت برندی که نشان می دهد مرتبط باشد.

شما با نگاه عمیق به نام تجاری خود به ارتباط می رسید، که می تواند با تحقیق گسترده در مورد برند شما انجام شود.

این به معنای پرسیدن سوال در مورد برند یا سازمانی است که یک لوگو نشان می دهد.

مثلا:

مشتریان یا ذینفعان برند چه هستند؟

چه ارزش هایی را گرامی می دارد یا ترویج می کند؟

رقابتش چطوره؟

چه چیزی را می خواهد انجام دهد؟

یک لوگوی مرتبط می‌تواند مهمترین ارزش‌ها یا ایده‌آل‌های یک برند را به مستقیم‌ترین وجه نشان دهد و منعکس کند.

لوگو انعکاسی صمیمی از ماهیت یک برند است.

3. طول عمر
اصل طول عمر در طراحی لوگو به ظرفیت یک لوگو برای عملکرد خوب در طول زمان اشاره دارد.
به عنوان یک قاعده کلی، یک لوگو باید بتواند در گذر زمان مقاومت کند.

طراحی و ویژگی‌های یک لوگو باید بتواند در عین حفظ کیفیت «همیشگی» مرتبط باقی بماند.

سادگی یک متحد بزرگ برای طول عمر است. دلیل آن این است که هر چه یک لوگو ساده تر باشد، بهترین حالت را برای گذر زمان دارد.

به عبارت دیگر، هرچه ساختار یک لوگو پیچیده تر باشد (رنگ، ​​شیب، ویژگی های پیچیده)، احتمال کمتری دارد که لوگو بتواند با روندهای تغییر یا ارزش های زیبایی شناختی در طول زمان سازگار شود.

4. تمایز
اصل تمایز: لوگوی پپسی با تمایز کامل خود از کوکاکولا به تمایز دست یافت.
اصل تمایز: لوگوی پپسی با تمایز کامل خود از کوکاکولا به تمایز دست یافت.
امروزه همه چیز دارای برند است و ما به طور فزاینده ای برای تصمیم گیری به تصاویر متکی هستیم.

بنابراین:

یک لوگو باید بتواند به طور موثر خود را از رقبا متمایز کند.

منظورم اینه:

آیا تا به حال به یک راهرو دئودورانت در داروخانه یا سوپر مارکت محلی خود رفته اید؟

بیشتر برچسب ها شبیه هم هستند!

اگر برای یک دئودورانت جدید برچسبی طراحی می کردید، چگونه آن را متمایز می کردید؟

تمایز را می توان به روش های مختلف به دست آورد، بسته به عوامل مختلفی مانند خود برند، رقابت یا بازار.

شما می توانید از طریق استفاده استراتژیک از رنگ یا با استفاده از یک سبک یا گرایش طراحی خاص به یک لوگو تمایز بیافزایید.

به عنوان مثال، در فضایی که آبی رنگ بسیار رایجی است (مثلاً برنامه های وب)، می توانید از بنفش یا نارنجی برای دستیابی به تمایز استفاده کنید.

در فضایی که طرح‌های شلوغ یا پیچیده معمول است (مانند دئودورانت‌ها)، یک طراحی مینیمالیستی ممکن است برند شما را متمایز کند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آیا تکنیک های دیگری به جز تزریق مواد برای برجسته سازی لب ها وجود دارد؟
جمعه 12 فروردين 1401 ساعت 18:44 | بازدید : 166 | نوشته ‌شده به دست جعفر اسدی | ( نظرات )

از بافت های مختلف بدن می توان برای پرکردن لب ها استفاده کرد، از جمله ساختارهای تاندون مانند برخی از تاندون های اندام فوقانی و برخی از ساختارهای فاسیای بدن.

روش جراحی دیگری نیز وجود دارد که در آن جراح قطعات کوچکی از پوست نزدیک لب یا داخل دهان را برش می دهد، آنها را برمی دارد و به داخل لب ها حجم می دهد، اما این روش حجم زیادی به لب ها نمی دهد. ، اما بیشتر لب ها را کمی به سمت بیرون برجسته می کند.

آیا کاندیدای خوبی برای جراحی پروتز لب هستید؟

برخی از افراد به طور طبیعی لب های نازک، ضعیف و صافی دارند و این روی زیبایی چهره آن ها تاثیر منفی می گذارد. علاوه بر این با افزایش سن حجم لب ها کاهش می یابد و خط مرطوب لب ها کاهش می یابد. اگر هر یک از موارد فوق را دارید، کاندیدای خوبی برای این جراحی هستید.

دکتر مناسب را پیدا کنید

چندین متخصص وجود دارند که می توانند جراحی بزرگ کردن لب را انجام دهند، مانند:

• جراحان پلاستیک
• متخصصین پوست
• جراحان زیبایی صورت

یکی از مسائل مهم در جراحی پروتز لب، یافتن پزشک مناسب و با تجربه است. بسیار مهم است که جراح خود را بر اساس موارد زیر پیدا کنید:

• سطح تحصیلات، سطح تخصص، مدرک تحصیلی
• تعداد تجربیات جراحی لب
چقدر با دکترت راحت هستی

هنگامی که پزشک مناسبی را پیدا کردید که بتواند جراحی لب را به خوبی انجام دهد، باید برای مشاوره در مطب او وقت بگیرید. به طور کلی با توجه به اهمیت جلسه مشاوره، معمولا هزینه های مربوط به آن وجود خواهد داشت.


پروتز لب قیمت 1400 و انواع آن + فیلم
چگونه از شر ژل لب خلاص شویم؟

خیلی ها معتقدند با تخلیه ژل همه چیز به روز اول برمی گردد. با این حال، این همیشه نتایج خوبی به همراه ندارد. ژل معمولا روی بافت لب رشد می کند و شکل طبیعی لب ها را تغییر می دهد. بنابراین حذف آن تقریباً یک کار بسیار پیچیده است.

یک روش خاص و منحصر به فرد وجود دارد که به ژل اجازه می دهد از لب ها خارج شده و لب ها را بازسازی کند. اما نیاز به برداشتن ژل روی لب تنها بخشی از مشکل است. بنابراین، در طی یک عمل مشابه، شکل هماهنگ لب ها بازسازی می شود.

یکی از روش ها حذف بیوپلیمر با برش داخل لب است. این روش از آسیب به ماهیچه ها و رگ های خونی جلوگیری می کند و همچنین ظاهر لب ها را حفظ می کند.

هزینه و قیمت پروتز لب

جراحی زیبایی تحت پوشش بیمه نیست، بنابراین هزینه بالایی بر عهده فرد تحت درمان است. عوامل زیادی در هزینه پروتز دخیل هستند، از جمله پزشک و مکانی که در آن تحت درمان قرار خواهید گرفت. البته باید در انتخاب پزشک بسیار دقت کرد.

هزینه پروتز لب و هزینه تزریق ژل لب و لب از فردی به فرد دیگر متفاوت است و بسته به انتخاب ها و شرایط خاص بیمار، تعداد تزریق های مورد نیاز برای برجسته سازی لب ها و خواسته های فرد متفاوت است. بنابراین هزینه تزریق ژل لب برای هر فرد متفاوت خواهد بود. همچنین قیمت پروتز لب و گونه بسته به نوع جراح و میانگین هزینه پروتز متفاوت است.

بسیاری از تفاوت های ظاهری صورت پس از تزریق ژل به گونه ها به دلیل تورم صورت است، بنابراین برای دیدن نتایج واقعی باید تا سه روز صبر کنید. می توانید به فعالیت های عادی خود بازگردید و بلافاصله روی صورت خود آرایش کنید. با این حال، توصیه می شود پس از جلسه درمان از انجام هرگونه فعالیت غیرعادی خودداری کنید. قیمت تزریق ژل به نوع ژل استفاده شده، میزان تزریق، ناحیه درمان و دستمزد پزشک بستگی دارد.

قیمت ژل ها بسته به سازنده متفاوت است. کمترین قیمت تزریق ژل های لایسنس کره ای از سی سی 900 هزار تومان و ژل های معروف آمریکایی و فرانسوی قیمت هر سی سی تزریق حدود 1600000 تومان می باشد.

ژل های با کیفیت آلمانی، ایتالیایی و فرانسوی نیز با قیمت هر سی سی ژل لب حدود 1.100.000 تومان تزریق می شود. البته این قیمت ها به نرخ ارز بستگی دارد و با آن در نوسان است. شرایط اقتصادی افراد ساکن در یک منطقه یکی از عوامل مهم در تغییر قیمت است، به عنوان مثال قیمت تزریق یک نوع ژل در صورتی که سرمایه پایتخت 1.100.000 تومان در هر سی سی باشد، ممکن است در سایر موارد باشد. با نرخ 1.000.000 تومان به دلیل هزینه کمتر، درآمد کمتر مردم و حقوق کمتر پزشک و تقاضای کمتر تزریق می شود. به طور کلی توان اقتصادی منطقه و میزان تقاضا یکی از عوامل تعیین کننده نرخ خدمات است.

کلینیک پوست و مو النا

بهره مندی از تیم تخصصی و با تکیه بر تجربه هزاران عمل موفقیت آمیز و همچنین استفاده از مدرن ترین دستگاه های روز دنیا در زمینه ارائه کلیه خدمات جراحی زیبایی مانند کاشت مو، کاشت ابرو، تزریق چربی، جوانسازی، جراحی بینی و ...


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0